Діти з обмеженими можливостями

Діти з обмеженими можливостями, діти з особливими потребами, особливі діти. Ця тема обговорюється в суспільстві настільки рідко, що ми часом навіть не знаємо, як поводитися, опинившись поруч з такою дитиною. Запропонувати допомогу? Висловити співчуття? Зробити вигляд, що все нормально?  Пройти повз, сховавши емоції? На ці та інші запитання учні 4 - В класу,   отримали коротку інформацію. 

 
Маніфест дитини з інвалідністю.
Перш за все, я дитина. Така ж людина, як і ти. Не плутай мене з моїм діагнозом.
Я - особистість. Допоможи мені проявити себе. Не роби нічого для мене без мене.
Я - повноправний член суспільства. Але безліч фізичних і психологічнихбар"єрів заважають мені відчувати це. Допоможи мені подолати їх.
У мене є права дитини.Але з багатьох причин я можу відчувати дискримінацію за ознакою інвалідності.
Я - частина цього різноманітного світу, і в мене в ньому своя роль. Я перевіряю його на доброту.












Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Медіавіконце: Мандрівка до шкільної бібліотеки

Обери здоров'я, обери життя