Всесвітній день здоров'я

Абетка здоров'я "Світ чудовий, коли ти здоровий"

Хто здоровий, - той сміється, все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача.
Він уміє працювати, вчитись і відпочивати.
Хто здоровий - не сумує, над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде й за собою всіх веде.
Бо здоров'я - це прекрасно,здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини всі дороги і стежини.
Зрозуміло, всім відомо, як приємно бути здоровим,
Тільки треба знати, як здоровим стати.
           До Всесвітнього дня здоров'я у бібліотеці відбулась зустріч з учнями 4 - Г класу і класним керівником Кирилюк Тетяною Федорівною, де учні мали змогу обговорити найголовніші питання про здоров'я.











Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Медіавіконце: Мандрівка до шкільної бібліотеки

Обери здоров'я, обери життя